Participació en la Conferència sobre Recursos per a la promoció del benestar emocional

El passat 15 de març el Grup CHM Salut Mental va participar a la Conferència sobre “Recursos per a la promoció del benestar emocional: una ajuda directa per adolescents i joves” dins del cicle de conferències i debats sobre salut mental organitzats per l’Observatori Social – Fundació “la Caixa” i coorganitzat amb Salut Mental Catalunya.

Per part del Grup es va comptar amb la participació d’Àurea Moreno, coordinadora del CSMIJ de les Corts i de Sarrià-Sant Gervasi de l’Associació Centre d’Higiene Mental Les Corts. També hi van participar Glòria Iniesta, mestra especialista en el dol en el context educatiu i formadora d’APSAS, i Montse Pàmies, psiquiatra, responsable de salut mental infantil i juvenil de la Corporació Sanitària Parc Taulí de Sabadell.

Durant l’acte es van presentar eines i recursos que permetin als adolescents i joves, així com al seu entorn més proper, millorar el seu benestar emocional i que, al mateix temps, es puguin utilitzar per acompanyar, com a iguals, els qui es troben en situació de patiment o els qui conviuen amb problemes de salut mental.

L’acte es va celebrar al CaixaForum Macaya a les 18:00 hores de la tarda amb un format presencial.

2022-04-17T16:50:48+00:00